مطلب ها

تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک شرکت پاناسونیک

تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک

همانطور که می دانید تمامی دستگاه های لوازم خانگی تمامی برند های معتبر در سراسر دنیا نیاز به سرویس و تعمیر دارند. شرکت پاناسونیک ایران، نمایندگی رسمی پاناسونیک ژاپن در ایران می باشد.
شرکت ما امتیاز نمایندگی پاناسونیک را در سال ۱۳۸۶ از شرکت ژاپنی پاناسونیک دریافت کرده است. فعالیت اصلی شرکت ما در زمینه نمایندگی فروش پاناسونیک می باشد. ما با در نظر گرفتن نیاز مشتری های عزیز خود تصمیم به تاسیس مرکز خدمات یا مرکز تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک در تهران گرفتیم.
مرکز تعمیرات لوازم خانگی شرکت پاناسونیک ایران در شهر تهران و منطقه امین حضور قرار دارد. با توجه به کمبود قطعات انواع لوازم خانگی پاناسونیک شرکت ما فقط خدمات دستگاه هایی که توسط نمایندگی پاناسونیک در تهران وارد کشور عزیزمان شده اند را انجام می دهد. دستگاه های فروخته شده از روی وب سایت نمایندگی پاناسونیک در تهران همگی دارای گارانتی ۱ روزه تعویض در صورت خرابی و کارانتی ۲۴ ماهه.
خدمات پس از فروش و ۷ روز ضمانت اصالت کالا می باشند. محصول فروخته شده توسط نمایندگی پاناسونیک در تهران با یک عدد فاکتور فروش که از روی وب سایت رسمی شرکت پاناسونیک ایران صادر می شود اراعه می شود. به خریداران عزیز پیشنهاد می کنیم فاکتور خرید را نگه دارند تا به هنگام استفاده از خدمات پس از فروش دستکاه دچار مشکل نشود. البته همانطور که گفته شد فاکتور های شما خریداران عزیز شرکت پاناسونیک از روی وب سایت رسمی پاناسونیک صادر می شود. فاکتور های شما همیشه بر روی سایت پاناسونیک موجود می باشند و می توانید با تماسی تلفنی با مسعولین پشتیبانی ما فاکتور خود را دوباره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *